Conectaţi-vă



Securitate

Restabilirea parolei

Autentificare utilizând reţele sociale

Google Facebook

Creaţi un cont




Solicită oferte turistice










Fii întotdeauna primul!






Cazuri de asigurare

Cum funcţioneză o asigurare?

Compania de asigurări va rambursa necesarul din punct de vedere medical, costurile de tratare a cetățenilor asiguraţi care sunt în străinătate, au avut nevoie să solicite asistență medicală din cauza unei boli sau a unui accident neașteptat, inclusiv:

  • ambulatoriu și tratament stationar
  • medicamente și pansamente
  • gips, anvelope, bandaje, cârje, căldură, electricitate și terapie cu lumină
  • Studiile de diagnostic cu raze X
  • costurile de transport pentru livrarea pacientului la cel mai apropiat spital sau proceduri medicale stabilite de stat pentru acea locație
  • plata de spitalizare
  • asistenţa medicală la domiciliu, la un loc permanent de reședință sau cel mai apropiat de locul său de reședință al spitalului, în cazul în care un loc de vacanta nu este garantată asistența medicală necesară
  • costurile de repatriere a muritului la cel mai apropiat aeroport, nod de cale ferată, unde avea resedinta permaneta asiguratul.

Pentru a face acest lucru, puteți contacta firma de servicii la numerele menționate în polița de asigurare. Un reprezentant al serviciului va oferi consultanța necesară, va contacta medical,  va organizează spitalizare, etc

Cum să utilizați o poliță de asigurare?

Opțiunea 1: în momentul producerii evenimentului asigurat Asiguratul, apel la companiile de asistență din țara gazdă (toate datele de contact din politica) sau la numerele specificate în polița de asigurare. În acest caz, compania de asigurări plătește facturile aduse de companiile de asistență pentru îngrijiri medicale asigurate.

Opțiunea 2: Persoana asigurată la plata cheltuielilor de judecată. Compania de asigurări plătește cheltuielile suportate de Asigurat, cu acordul prealabil al firmei de service / asigurător și prezența a documentelor relevante (politica, documentele ce confirmă faptul, data, locul și împrejurările producerii evenimentului asigurat, indică diagnosticul de boala si toate tipurile de servicii medicale și alte prestate, inițial, trimiterea contul de instituții medicale, rețete pentru medicamente, cecuri, facturi pentru convorbiri telefonice, etc).